Donació de sang
El proper dilluns dia 5 de juliol , des de les 5 de la tarda a les 9 del vespre, fes un gest solidari i apropa't al Centre Cultural Costa i Font a donar sang.
Divendres, 02/07/2010
El Banc de Sang i Teixits subministra a tots els hospitals i clíniques de Catalunya els productes sanguinis que manquen per atendre les necessitats que poden sorgir en gairebé 15.000 llits hospitalaris per això promou diverses campanyes dirigides a fomentar les donacions de sang per aconseguir l´autosuficiència.
Cada vegada fa falta més sang i tothom, un familiar o una amistat en pot necessitar. A dia d'avui només el 30% de les persones que poden donar sang ho fan. Tanmateix, abans de fer els 75 anys, més del 70% de la població haurà necessitat sang o els seus derivats. La sang és una de les poques coses que no es poden fabricar per això la teva col·laboració és molt important.