Enquesta per millorar el servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Taradell
Podeu respondre el formulari, presencialment o en línia, fins al 24 de maig i de forma anònima
L'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha iniciat els treballs d'elaboració de la Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), situada a la primera planta de l'Ajuntament.
Convidem a tota la ciutadania a respondre aquesta enquesta per conèixer les vostres expectatives i necessitats en referència a l'atenció que l'Ajuntament presta, per tal de millorar-ne el servei.
El qüestionari és anònim i es pot emplenar en línia a través d'aquest enllaç o bé presencialment a les oficines de l'Ajuntament. Totes les dades seran tractades de forma confidencial.
L'enquesta estarà activa fins al 24 de maig i un cop recollides les dades, es continuarà el procés de treball d'elaboració de la Carta de Serveis de l'OAC.
Què és una Carta de Serveis?
La Carta de Serveis és el document públic a través del qual les administracions comuniquen a les persones usuàries dels seus serveis els compromisos de qualitat que assumeixen en la seva prestació, així com els seus drets, deures i formes de participació relacionats.
Gràcies a les vostres aportacions, podrem definir uns compromisos de qualitat que donin resposta a les vostres expectatives!