La 6a Festa de l'Esport apunt

Les entitats esportives organitzen novament un cap setmana plens d'activitats que acabarà el diumenge amb un dinar i l'entrega de premis de la Festa de l'Esport al Serrat del Figaró.
Dimecres, 21/05/2014

Com cada any, les entitats esportives conjuntament amb la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Taradell han preparat una nova edició de la festa de l'esport, que enguany és celebra el proper 30 i 31 de Maig i 1 de juny. Per segon any consecutiu, un dels punts centrals serà al bosc del Pujoló on es celebrarà l'Esport al Carrer, una tarda plena d'activitats diverses ( rocòdrom, tirolina, basquet, circuits de bici, tenis taula, bici trial... ) i que finalitzarà amb exhibició de batuka, hip-hop, zumba i karate

Diumenge, com ja es tradicional, es celebrarà el dinar al Serrat del Figaró igualment que es farà l'acte de reconeixement als millors esportistes i clubs taradellencs del darrer anys. L'Acte, com el primer any, el tancarà el popular cantant Pep Sala.

Aquest es el programa:

Divendres 30 de maig

  • De 2/4 de 6 de la tarda fins a 2/4 de 9 del vespre, al pavelló municipal el Pujoló, PARTITS D'HOQUEI de les categories infantils del CP Taradell.

  • A 2/4 de 9 del vespre, al pavelló municipal El Pujoló, EXHIBICIÓ DE PATINATGE a càrrec de la secció de patinatge del Club Parc d'Esports i PARTIT D'HOQUEI de categoria veterans.

Dissabte 31 de maig

  • A partir de les 5 de la tarda, al Bosc del Pujoló, L'ESPORT AL CARRER: Tirolina, rocòdrom, bici trial, escacs, bàsquet, tennis taula, BTT, circuit d'agilitat, inflables...

  • A les 6 de la tarda, al Bosc del Pujoló, EXHIBICIÓ DE BALLS, hip hop, batuka... Exhibició de karate i marató de zumba.

A més a més, durant tota la tarda es podran fer les inscripcions del TARADELL CAMINA, les caminades que s'organitzen pels mesos de juny i juliol, a una parada instal·lada a la mateixa ubicació de les activitats.

Diumenge 1 de juny

  • A 2/4 de del matí, CAMINADA AMB XOCOLATADA POPULAR. Sortida des de la plaça de les Eres. Distància 8 km aproximadament. Ideal per caminar amb família.

  • A 2/4 d'11 del matí, al Pujoló, EXHIBICIÓ DE TRIAL.

  • a 2/4 de 12 del matí, al camp municipal d'Esports la Roureda, PARTIT DE FUTBOL. Categoria Aleví.

  • A 2/4 de 2 del migdia, al Serrat del Figaró LLIURAMENT DE TROFEUS ALS MILLORS ESPORTIES DE L'ANY I DINAR DEGUSTACIÓ DE LA FESTA DE L'ESPORT. El dinar és obert a tothom. El preu del dinar és de 23 euros els adults i 12 els infantils i els tiquets es poden comprar a les oficines de l'Ajuntament i al cafè del centre cultural Costa i Font, fins el dimecres 28 de maig.

Tot seguit, ACTUACIÓ DE PEP SALA.