FOTOS. Santa Eugènia celebra el seu carnaval amb CarnaSEB al capdavant

Unes 300 persones desafien al fred i surten disfressades

Dilluns, 17/03/2025

Carnaval Santa Eugènia 2025 4

Unes 300 persones van participar dissabte al carnaval familiar de Sant Eugènia de Berga, organitzat conjuntament entre l'Ajuntament del municipi i la colla local CarnaSEB, que des de fa anys participa i puja al podi del Carnaval de Taradell.

Tot i el fred i l'aigua-neu que va caure en algunes estones, molta gent va gaudir d'una cercavila pels carrers del poble, encapçalada per la carrossa de CarnaSEB, aquest any sota el títol "Tic, tac, tic, tac… Aturem el temps i gaudim de la família i els amics". Durant la cercavila, a més, es van poder veure disfresses de la família Adams, cerveses, gats, aliens o princeses.

La rua va començar al camp de futbol vell i la festa va acabar al local del gimnàs, on es van repartir entrepans. Un concert del duet de versions Gil i Jordi, de Sixtus, i un dj van completar la nit.

Fotos: CarnaSEB

Fotos i/o vídeos relacionats

Carnaval Santa Eugènia 2025 1Carnaval Santa Eugènia 2025 2Carnaval Santa Eugènia 2025 3Carnaval Santa Eugènia 2025 4Carnaval Santa Eugènia 2025 5Carnaval Santa Eugènia 2025 6Carnaval Santa Eugènia 2025 7Carnaval Santa Eugènia 2025 8

Enllaços relacionats