L'Ajuntament rep un centenar de queixes i suggeriments durant el 2022
Medi ambient, via pública i l'àmbit social centren les comunicacions dels veïns amb l'Ajuntament.
L'Ajuntament de Taradell va rebre un centenar de queixes i suggeriments durant tot l'any passat a través de la pàgina web i el servei d'alcaldia oberta. Així ho ha fet públic el consistori a través de la seva web. Tal com mostren les dades publicades, en total, es van rebre 109 comunicacions durant el 2022. D'aquests, 67 es van fer a través de l'espai de contacte de la pàgina web i 42 del servei d'alcaldia oberta.
Les queixes més nombroses de la ciutadania taradellenca van ser per temes de territori, medi ambient, via pública i urbanisme que en total es van rebre més d'una cinquantena de suggeriments i també per temes socials que se'n van rebre una quarantena. De l'àrea de convivència i serveis generals es van rebre 20 propostes o queixes i de l'eix econòmic només se'n va rebre una.
L'Ajuntament posa a disposició diferents fórmules per passar queixes i suggeriments: digitalment a través de la seva pàgina web, telefònicament al telèfon 93 812 61 00 i també del servei de l'oficina d'atenció al ciutadà o del servei d'alcaldia oberta els dimecres d'11h a 13h i els dijous de 17h a 19h.