Les fotos guanyadores del concurs fotogràfic de Toca-sons
Gerard Paredes, Genís Sañé, Miquel Vilardell, Carola Danés i Cinta Gonzàlez són els guanyadors d'aquest any.
El Memorial Lluís Tuneu (el concurs fotogràfic de la Festa d'en Toca-sons) ja té guanyadors. Gerard Paredes, Genís Sañé, Miquel Vilardell, Carola Danés i Cinta Gonzàlez són els autors de les imatges que s'han imposat i que, a partir d'aquest divendres, s'exposaran a Can Costa, juntament amb altres fotos finalistes.
Sota el títol de "Confetti per tothom!", Paredes s'ha proclamat guanyador del concurs i, com a premi, rebrà un trofeu del memorial i també un sopar per a dues persones en un restaurant del poble.

El segon classificat rebrà el mateix reconeixement. Es tracta de Genís Sañé, amb una foto que va titulars "Compte!".

Pel que fa al tercer premi, reconegut amb un trofeu, és per a Miquel Vilardell, amb una imatge que es diu "Tristesa".

En la categoria d'Instagram, organitzada conjuntanent per la Festa d'en Toca-sons i InstaOsona, les guanyadores són Carola Danés (@carolaadanske a Instagram) i Cinta Gonzàlez (@garsona), que han quedat primera i segona, respectivament. Com a premi, també rebran un trofeu i Danés també podrà gaudir d'un sopar per a dues persones.


L'exposició de Can Costa s'inaugurarà divendres a les 9 del vespre, amb l'entrega de premis, i es podrà veure fins a finals d'any.