150 persones visiten per sorpresa Francesc Homs a casa seva
Més de 150 persones s'han concentrat aquest vespre a Taradell per donar suport a Francesc Homs hores després que s'ha vist obligat a deixar el Congrés dels Diputats per la inhabilitació pel 9-N. Veïns, autoritats locals i comarcals, com Lluís Verdaguer, Toni Reig o Anna Erra, i membres destacats del PDECat, com les conselleres Neus Munté i Meritxell Borràs o Jordi Turull, l'han visitat per sorpresa a casa seva amb crits de "no estàs sol".
La concentració, que s'ha convocat via WhatsApp durant tota la tarda, ha començat a la plaça de l'Església i, a peu, han anat fins a casa de l'exconseller i ara també exdiputat. Homs ha sortit al carrer acompanyat de la seva dona i, visiblement emocionat, ha donat les gràcies a tothom i ha deixat clar que "el problema no el tinc jo". Durant la visita, també ha rebut una trucada del president Carles Puigdemont, que està de viatge oficial als Estats Units. La concentració ha acabat amb Els Segadors.
Declaracions d'Homs:
Declaracions de Munté:
La sentència del Tribunal Suprem va ser notificada a Homs dimecres passat, tot i que encara quedava un tràmit per formalitzar la seva inhabilitació, ja que faltava que es dictés la resolució d'execució de la sentència. Finalment, la resolució ha arribat aquest dimecres i la presidenta de la cambra, Ana Pastor, ha estat l'encarregada de comunicar-li.
Avui i sempre tot el meu suport a @franceschoms. Quico no estàs sol! #maicaminarassol #taradell #osona @pdemocratacat @Taradell pic.twitter.com/cCgetJMXVf
— Toni Reig Casassas (@antonireig) 29 de març de 2017
{literal}{/literal}
Avui fent costat a en Francesc Homs a Taradell. Gràcies per la teva fermesa i estima al país. https://t.co/3D2wM1J9oJ
— Anna Erra (@Anna_Erra) 29 de març de 2017
{literal}{/literal}
Com no podia ser d'una altre maneta, aquesta nit a Taradell amb en @franceschoms . pic.twitter.com/TTlkoDBO02
— Jordi Turull i Negre (@jorditurull) 29 de març de 2017
{literal}{/literal}
Avui hem estat a #Taradell donant suport i recolzament a @franceschoms, inhabilitat per haver posat les urnes! #noestàssol #osona #9N pic.twitter.com/GhR7TtGA7v
— Gil Vilarrasa Mas (@GilVilarrasaMas) 29 de març de 2017
{literal}{/literal}