AGENDA: Inspiring, 'Marroc. La frontera sud' i Hora del conte
Dijous, 05/10/2017
A les portes d'un nou cap de setmana, us fem un recull de l'agenda per als propers dies.
Divendres
Inspiring Més info
- De les 5 de la tarda a les 8 del vespre, taller de manualitats infantils a càrrec del Racó d'en Tuc, a l'Espai Mainada.
- A les 6 de la tarda, narració del conte L'Arantxa que li fa mal la panxa que pretén ajudar a entendre als més petits què vol dir ser celíac, a càrrec de la Delegació d'Osona de l'Associació de Celíacs de Catalunya, a l'Espai Mainada.
- A les 7 de la tarda, maridatge de castanyes i elaborats a càrrec de Castanya de Viladrau, on mostraran gran ventall de productes que s'elaboren a partir de la castanya, a l'Espai Actiu. Preu: 5 €.
- De 2/4 de 8 a 2/4 de 10 del vespre, concert de versions a càrrec del duet Pelat Pelut, a l'Espai Actiu.
- Al llarg de la tarda els expositors oferiran tastets, tallers i demostracions, a l'Espai Degustació.
- Taradellencs pel món: Marroc. La frontera sud, a càrrec de Mercè Riera i Vanessa Masó. A les 20h a la Biblioteca. Més info.
Dimarts
- Hora del conte: Un somriure per al senyor Nonetes. A les 17.30h a la Biblioteca. Més info.