Aquest dissabte, jornada de portes obertes a les escoles bressol de Taradell

Dimecres, 17/04/2013

Del 6 al 17 de maig, es podran fer lespreinscripcions a les escoles bressol. Abans, però,s'organitza una jornada de portes obertes, que serà aquestdissabte. En concret, els dos centres que hi ha a Taradell es podranvisitar d'11 del matí a 1 del migdia. I, aquest any, com anovetat, també es podrà visitar l'Escola de Músicai l'escola de formació L'Arpa, on es fan tallers de pintura,manualitats, ceràmica i cursos monogràfics.

A banda de donar a les famíliesi persones interessades la informació pertinent sobre el curs2013-14, a l'Escola de Música hi hauran diverses activitats,com actuacions musicals, amb les bandes i el grup de folk, i tambées podran veure els grups de combo d'adults i infantil.

Es presenta un curs decisiu per a lesescoles bressol, perquè l'Ajuntament ja ha advertit que si nohi ha prou alumnes, una de les dues haurà de tancar, perquèno es podrien mantenir els dos centres. Recordem que La Xarranca estroba al carrer Catalunya, número 77, i La Baldufa, al carrerMossèn Cinto Verdaguer. Les preinscripcions seran del 6 al 17de maig i, un cop s'hagin adjudicat les places, la matriculacióserà del 10 al 14 de juny.