Can Costa, seu electoral de la consulta de l'ANC divendres i dissabte
El Centre Cultural Costa i Font acollirà una de les cinc seus electorals que hi haurà a Osona en la consulta de l'ANC que es farà aquest divendres i dissabte per decidir el seu grau d'implicació en les eleccions del 27 de setembre, després de la proposta que els va fer el president Artur Mas. En concret, es podrà votar divendres a la tarda, de 5 a 9, o bé dissabte al matí, de 10 a 1. Per exercir el vot només cal portar el DNI i estar al corrent de pagament de la quota.
Els socis de l'Assemblea estan cridats a determinar si volen que “l'ANC busqui les complicitats necessàries amb altres entitats i forces polítiques per impulsar una proposta electoral de la màxima transversalitat, per garantir el caràcter plebiscitari del 27-S que ens porti a la independència de Catalunya?".
A Vic, també es podrà votar tant divendres (de 17 a 21h) com dissabte (de 10 a 14h) a Casa Comella, així com a Torelló a l'Hotel d'Entitats Josep Bardolet. A Manlleu i Tona, en canvi, la seu electoral només estarà oberta divendres a la tarda de 17 a 21h a Can Puget i a l'Ajuntament de Tona, respectivament.
El mateix dissabte 4 de juliol a la nit es presentaran els resultats provisionals que s'hagin rebut dels punts de votació sense incloure els que es rebin per correu, ja que el seu recompte serà més lent. La setmana que ve es faran públics els resultats definitius.