Es presenten 78 treballs al premi literari Solstici
L'onzena edició del premi literari Solstici, organitzat per la Biblioteca de Taradell, ha rebut 78 treballs. D'aquests, 50 opten al premi en la modalitat de prosa i la resta, en poesia. Com ja és habitual, les narracions literàries arriben de diferents punts de Catalunya, com Barcelona, Mataró, Olot, Reus, Terrassa, Viladecans, Altafulla i Lleida, i, fins i tot, n'hi ha una que s'ha enviat des de Madrid. La representació osonenca i taradellenca és, sobretot, en poesia.
Ara, és l'hora del jurat, format per sis escriptors locals, decidir quins treballs són els millors, i es donaran a conèixer el dissabte 15 de juny durant el lliurament dels premis. Els primers, tant en prosa com en poesia, s'emportaran 300 euros cadascun i els segons, 200. Recordem que, aquest any, ja no hi ha tres categories, sinó que es queda amb una de sola per a majors de 16 anys.
L'acte del dia 15 de juny comptarà amb un recital dels poemes dels autors locals exposats l'últim mes a la Biblioteca. Els recitarà Lola Hosta, amb l'acompanyament a la guitarra de Sergi Gutiérrez.