Èxit de la campanya de la Mancomunitat per desmitificar el consum d’alcohol
Carles Agustí Codony i Montse Codony Ferré guanyen el concurs organitzat entorn el Dia Mundial sense Alcohol
“Desmitifiquem l'alcohol” és la campanya de la Mancomunitat La Plana que ha servit per difondre un recurs audiovisual per trencar els mites al voltant del consum d'alcohol.
Els vídeos publicats diàriament als comptes d'instagram de la Mancomunitat i la comunitat Poca Vergonya, en el marc del Dia Mundial sense Alcohol que té lloc el 15 de novembre, s'ha acompanyat d'un concurs on totes les persones participants han pogut contestar un qüestionari digital per valorar els coneixements associats amb el consum responsable de la droga més consumida i acceptada socialment amb una baixa percepció de risc.
D'entre totes les persones participants i que han encertat els set reptes plantejats, Carles Agustí Codony i Montse Codony Ferré han estat els guanyadors fruit d'un sorteig. El primer, com a menor de 18 anys, ha estat obsequiat amb un val de 150 euros per comprar productes relacionats amb les noves tecnologies, i la segona ha guanyat una pernocta –amb sopar i sessió d'spa inclosa per a dues persones– en un hotel ubicat en un dels 13 pobles de la Manco.
Des del servei de Joventut de la Mancomunitat i els diferents Punts d'Informació i Dinamització en Centres Educatius de Secundària (PIDCES) també s'ha reforçat la sensibilització sobre els riscos associats al consum excessiu d'alcohol a l'hora d'esbarjo dels centres de secundària de la zona de la Manco.