La Marxa dels Vigatans aplega un centenar de taradellencs

Divendres, 11/09/2015

Taradell ha tornat a respondre aquest 10 de setembre participant activament a la Marxa dels Vigatans. Un centenar de veïns han format la columna taradellenca que, a mitja tarda, ha enfilat a peu cap a Vic, amb el ritme marcat per la Colla Jove de Geganters i Grallers de Taradell. Abans, han fet un bon berenar a la plaça de les Eres. El penonaire de la comitiva ha estat l'hereu, Albert Codina

Els taradellencs s'han concentrat a Vic a la plaça de la Catedral, juntament amb els veïns de Sant Eugènia, Seva i Viladrau. Tots junts han entrat, més tard, a la plaça Major pel carrer de la Ciutat. Allà, un espectacle dirigit per Els Comediants ha deixat tothom bocabadat. Fins i tot, Felip V ha fet entrada a la plaça.


{literal}{/literal}L'Agrupació Sardanista Taradell, l'ANC Taradell, l'Associació Festa d'en Toca-sons, l'Esbart Sant Genís i els Tonis Taradell, que han ofert alguns carros per anar a Vic, també han participat en aquesta Marxa dels Vigatans.



{literal}{/literal}

Foto: Twitter Lluís Verdaguer