L'ABT promou una campanya per incentivar els bars i restaurants de Taradell
A finals de març se sortejaran diverses propostes gastronòmiques entre les compres que es facin amb la TCT.
Sota el lema Aquest febrer, convida la casa!, l'Associació de Botiguers de Taradell (ABT) comença dilluns una campanya per potenciar i impulsar el sector de la restauració, que ha quedat molt tocat per les últimes restriccions de la pandèmia. Fins al 31 de març, tothom que faci una compra en un establiment de l'ABT i passi la nova Targeta Comerç Taradell (TCT) entrarà, automàticament, en el sorteig de diverses propostes gastronòmiques que han preparat els bars i restaurants del poble que participen en aquesta iniciativa: Bistro HR, Masia La Roca, El Nou Montseny, La Nona Jovita, El Xamfrà, Bar Can Costa, Miami i El Gurri Xic.
Cada vegada que es passi la TCT per un comerç de l'ABT, es tindrà una participació per al sorteig. En concret, es sortejaran dos menús degustació, quatre esmorzars de forquilla, sis menús de cap de setmana i quatre menús d'entre setmana.
La iniciativa té el suport de l'Ajuntament, la Generalitat i la Diputació de Barcelona.