L'Associació de Jubilats es forma
Les juntes directives de les associacions de gent gran dels municipis de la Mancomunitat La Plana, en els quals hi ha Taradell, van participar en un curs de gestió d'entitats a finals de l'any passat. Van ser tres sessions en què càrrecs de les juntes directives dels casals van treballar temes de gestió i es van donar a conèixer diferents models d'organització d'entitats de gent gran. L'objectiu del curs era que "els casals participants coneguessin realitats diferents a la seva, però properes en el territori".
La primera sessió es va fer al Casal Sant Jordi d'Aiguafreda; la segona, al Casal El Puig de Santa Eulàlia de Riuprimer, i la darrera, a Tona, on es varen visitar diversos equipaments municipals que utilitza l'Associació de Jubilats per portar a terme les seves activitats. Es van compartir els models de gestió, el funcionament intern i la visió de futur, entre altres temes. La valoració per part dels participants va ser molt positiva tant pel que fa a la matèria treballada com per la possibilitat que va suposar de conèixer associacions properes.
L'organització, a càrrec de la Mancomunitat La Plana a través del Programa de Dinamització de Gent Gran, valora molt la participació del 100% de les entitats convocades: el Casal Sant Jordi d'Aiguafreda, el Casal d'Avis de Folgueroles, la Llar del Jubilat dels Hostalets de Balenyà, l'Associació de Jubilats de Sant Miquel de Balenyà, el Casal d'Avis de Santa Eulàlia de Riuprimer, l'Associació de Jubilats de Taradell, l'Associació de Jubilats de Tona i el Casal d'Avis de Viladrau.
Aquest curs, que ja fa 4 anys que es porta a terme, es pretén que tingui continuïtat aquest any amb la visita de la resta de les associacions dels municipis mancomunats.