Martí Creus fitxa per la UD Taradell

Divendres, 03/01/2014

La UD Taradell incorporarà un nou jugador a les seves files. Es tracta de Martí Creus, provinent del Ripoll i exjugador de l'OAR Vic. Creus arriba per substituir la baixa de Pau Sanmartín, que després de la greu lesió estarà apartat dels terrenys de joc almenys durant els propers sis mesos. Dels quinze partits oficials que ha jugat aquesta temporada al Ripoll, Creus n'ha jugat sis com a titular i quatre com a suplent. La resta ha estat baixa.

El nou jugador blanc-i-blau podria jugar uns minuts aquests dissabte en el partit amistós que el Taradell jugarà contra el Seva al camp de la Raureda a partir de les 12 del migdia. Serà el retorn d'extaradellencs a Taradell com Albert i Marc Muntal, Quim Molas, Toni Pressegué, Jordi Aubach o Arnau Suspedra, ara a les files del conjunt verd-i-blanc.

Es tracta d'un partit de preparació de cara al retorn a la competició, després de l'aturada a causa de les festes de Nadal. I és que el proper partit de lliga no serà fins el proper cap de setmana. En aquests moments i després de 15 jornades, el Taradell ocupa la sisena posició amb 27 punts, amb un balanç de 8 victòries, tres empats i quatre derrotes i amb 22 gols a favor i 16 en contra. L'any passat, després de les primeres quinze jornades, el Taradell tenia tres punts menys, és a dir, 24.

 A la foto, Martí Creus com a jugador de l'OAR Vic en un partit contra el Taradell (Torrent/OAR Vic).