Oques Grasses i Les Tietes Queques, aquest dissabte a Taradell
Aquest dissabte, arriba l'altre plat fort dels actes del 30è aniversari de Ràdio Taradell. Després de celebrar-ho a nivell intern el cap de setmana passat, ara toca el concert obert a tothom i que comptarà amb Oques Grasses i Les Tietes Queques com a caps de cartell. També hi actuaran els grups osonencs Power Burkas i ContraCorrent. El concert començarà a les 10 del vespre a la Carpa de Can Costa i les entrades anticipades es poden comprar per 5 euros a El Cafè de Can Costa, de Taradell, i a Martulina Divina, de Vic. Una estona abans del concert, també se'n vendran a taquilla a 8 euros.
Oques Grasses és un grup de Roda de Ter, format per Josep Montero (veu i guitarra), Guillem Realp (baix), Arnau Altimir (bateria) i Joan Borràs (teclat). Defineixen el seu estil com “reggae a la cassola” i presentaran a Taradell el seu primer disc, Un dia no sé com. Pugen als escenaris perquè s'ho passen bé tocant i perquè els agrada fer-ho passar bé al públic.

Pel que fa als teloners, Power Burkas és un grup de Vic que ofereix ritmes alternatius amb dosis de punk i ContraCorrent són de Torelló i el seu estil passa per diferents vessants del rock.
