Tastet de Gospel obre una campanya de micromecentage pel disc del desè aniversari
4.000 euros és l'objectiu que s'ha fixat Tastet de Gospel i els ha d'aconseguir abans del 31 de juliol per poder tirar endavant el disc que servirà per celebrar el seu desè aniversari. El grup els busca a través d'una campanya de micromecentatge que ha posat en marxa a Verkami i, de moment, ja s'acosta als 1.500.
El grup confia que els obtindrà i ja ha començat a gravar el disc, que es dirà Gospelbreathe. Serà el segon treball de Tastet de Gospel, amb 14 cançons i amb la idea que es publiqui a l'octubre. A la vegada s'ha proposat oferir un nou espectacle en què inclouran un recull de temes d'autors contemporanis, "descobrint noves textures, ritmes i colors del gospel actual, sense deixar de banda precursors d'aquest estil com Aretha Franklin i autors com Prince o Robbie Williams", explica el grup. Tastet promet que "aprofitant tot el que hem après en aquests deu anys, amb un cor ple d'il·lusió, l'experiència dels nostres solistes i el suport de la nostra banda de quatre músics, podem garantir que el nou espectacle mostrarà la maduresa del nostre grup".
Els diners obtinguts de la campanya aniran destinats a la creació del nou espectacle, el nou vestuari i el redisseny del logotip, i la gravació del nou CD, que inclou el pagament de l'estudi de gravació, les mescles, la masterització, la producció i la promoció del disc. A canvi, la principal recompensa que rebran els mecenes serà el disc, tant de forma digital com en l'edició física, acompanyat d'altres obsequis com ara entrades pel concert de presentació del dia 21 d'octubre a l'Auditori-Teatre de Calldetenes, samarretes i bosses de tela.
Tastet de Gospel és un cor de 50 veus creat el 2007. Entre concert i concert va participar a la segons edició del programa Oh Happy Day de TV3, que els va ajudar a créixer.